Czas pożegnania

Wszystko co się zaczyna musi się kiedyś skończyć, takie jest prawo natury. Z dniem dzisiejszym żegnam się z Lemurillą. Mój tata zwykł mówić, że albo robi się coś dobrze, albo wcale. Niestety współprowadzenie bloga nie okazało się być moim kawałkiem chleba i nie widzę sensu figurować na liście autorów notek skoro ostatni raz napisałam cokolwiek sensownego kilka miesięcy temu. Niemniej dziękuję Dar za wkręcenie mnie w ten projekt i dziękuję wszystkim czytelnikom, którym się chciało poświęcić kilka minut na przeczytanie tego co wyszło spod moich palców.

~Sofi

Ps. Od Daryi: Cóż, niestety patrząc na brak czasu Sofi na cokolwiek trudno dziwić się decyzji, ale szanuję to i dziękuje za miły wspólny czas :) Blog będzie teraz całkowicie na moich barkach, ale mam nadzieję, że nie uciekniecie teraz stąd… Szczególnie, że czuję, że może to być dla mnie dobra okazja, by rozwinąć się trochę samodzielnie. Życzcie mi szczęścia!

Ps. 2. Oczywiście Sofi wciąż będzie przeze mnie zachęcania do wrzucania raz na ruski rok jakiegoś gościnnego postu ;)

3 komentarze do “Czas pożegnania

  1. Oooch. Cóż, tak podejrzewałam – raz, że faktycznie dawno już nic nie napisałaś, a dwa, że blogi grupowe są naprawdę trudne do ogarnięcia. Oficjalne odchodzenie wydaje mi się z jednej strony trochę overkillem, bo przecież i tak ten blog nie ma ustalonego grafiku, ale z drugiej strony, jeśli czułaś presję, to to jak najbardziej dobre posunięcie.
    Oczywiście szkoda, bardzo szkoda, bo lubiłam Twoje teksty i liczyłam, że jeszcze coś wrzucisz czasem. W ogóle to jeden z moich ulubieńszych blogów o chińskich bajkach w internetach, te się zazwyczaj rozkręcają, a ten już na starcie był naprawdę dojrzały i mocny.
    Życzę powodzenia we wszystkim, za co chcesz się teraz zabrać, a Daryi życzę siły do udźwignięcia tego teraz już oficjalnie w pojedynkę. I powodzenia poza blogiem i chińskimi bajkami również ;)

    Lubię to

Skomentuj

